عکس های رمانتیک دختر و پسر در باران عشق
عکس های رمانتیک دختر و پسر در باران عشق
11 / 4 / 1392 ساعت 12:9 | بازدید : 981 | نویسنده : REZA | ( نظرات )

 چند دقیقه دیگر 

چند دقیقه دیگر وقت داری 
تا به من نگاه کنی 
به من، به چشمانم، 
و به قلبی که برای تو می تپد 
این شب و این باران 
و تو 
چند دقیقه دیگر وقت داری 
تا به من نگاه کنی 
پیش از آن که کاملا ً تمام شوم … 

باران رمانتیک

باران رمانتیک

عشق در باران

عشق در باران

دختر و پسر باران

دختر و پسر باران

kiss in rain

باران برای کسی تکراری نمیشود
هر وقت بیاید دوست داشتنیست
و تو همان بارانی

love rain

من به فرداهای تو
به آبی آسمان
به سبزی نگاه باران
من به روزی که 
دوباره کوچه ها می خندند
من به 
آغازی بر یک پایان
یقین دارم ...
دلتنگ مشو
زندگی بر مدار امید می چرخد.

عشق بارانی

 

باران

 

نقاشی عشق در باران

 

تنهایی در باران

تنهایی در باران

رمانتیک

باران تنهایی

 

alone rain

 

rain

 

باران رمانتیک



|
امتیاز مطلب : 2
|
تعداد امتیازدهندگان : 1
|
مجموع امتیاز : 1


مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:


منوی کاربری


عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

:: فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
موضوعات
نویسندگان
نظر سنجی

پیشنهاد شما برای ما

خبرنامه
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود



دیگر موارد
آمار وب سایت

آمار مطالب

:: کل مطالب : 447
:: کل نظرات : 9

آمار کاربران

:: افراد آنلاین : 1
:: تعداد اعضا : 1

کاربران آنلاین


آمار بازدید

:: بازدید امروز : 5
:: باردید دیروز : 0
:: بازدید هفته : 5
:: بازدید ماه : 330
:: بازدید سال : 2840
:: بازدید کلی : 53724